VAAK GESTELDE VRAGEN
FAQ
Corona gerelateerde maatregelen
Wij volgen te alle tijden de restricties vanuit de Rijksoverheid en de richtlijnen vanuit het RIVM. Wil je zeker weten dat je op de hoogte bent van de meeste actuele regels en/of richtlijnen? Klik dan hier
Kan ik een gedeelte van mijn bestelling annuleren?
Nee, het is niet mogelijk om een deel van een bestelling te annuleren. Je kan er alleen voor kiezen om alle kaarten van eenzelfde bestelling te annuleren.
Mijn evenement gaat niet door, wat nu?
Wij proberen de evenementen die niet door kunnen gaan te verplaatsen naar een alternatieve datum. Zodra hier meer nieuws over is zullen de kaartkopers op de hoogte gesteld worden per mail.
Als een evenement wordt verplaatst en de nieuwe datum is nog niet bekend, dan vragen we jou om je tickets hoe dan ook te bewaren. Deze tickets blijven namelijk geldig voor de nieuwe datum.
Wanneer het evenement niet binnen een jaar tijd verplaatst kan worden naar een nieuwe datum, krijgen kaartkopers het betaalde bedrag terug.
Hierin volgen wij de wettelijke regeling die stelt dat het evenement kan worden verplaatst naar een nieuwe datum, binnen 13 maanden na de originele datum.
Mijn evenement is verplaatst en ik kan niet op de nieuwe datum
Mijn evenement is geannuleerd
Als je een ticket hebt voor een evenement dat geannuleerd is, krijg je het door jou betaalde bedrag terug. Het bedrag wordt alleen teruggestort aan de originele koper van de tickets.
Kan ik kaarten kopen aan de kassa van de zaal?
Ja, dit kan als het evenement niet uitverkocht is en er op de avond van het evenement nog kaarten beschikbaar zijn
Hoe en waar kan ik kaarten kopen?
Er worden alleen gepersonaliseerde kaarten verkocht. Dit houdt in dat de naam, voornaam en e-mailadres van de ticketkoper op het ticket afgedrukt worden. Alleen de op het ticket genoemde persoon heeft recht op toegang tot het evenement. Een re-personalisatie van tickets is mogelijk, neem hiervoor contact op met support@cm.com.
Het is mogelijk om in één bestelling meerdere tickets te kopen, maar het is dan wel noodzakelijk dat je de naam, voornaam en het e-mailadres van de andere bezoekers op de tickets plaatst.
We raden je ten strengste aan om tickets alleen via onze officiële kaartverkoopkanalen te kopen, omdat we de authenticiteit van tickets die zijn gekocht bij niet-officiële wederverkopers niet kunnen garanderen. Het kopen van tickets bij een derde partij is op geheel eigen risico
ik heb tickets gekocht, maar ik ben ze kwijt/kan ze niet vinden. wat Nu?
Houd allereerst je spam-mail in de gaten
Tickets via CM.com
Als jij je tickets via CM.com hebt gekocht, neem dan contact op met support@cm.com.
Wanneer jij je tickets bij een derde partij hebt gekocht, zal je contact op moeten nemen met het bedrijf waar jij je tickets hebt gekocht.
kan ik mijn tickets wijzigen / annuleren
Nee, het is niet mogelijk om reeds gekochte kaarten te wijzigen en/of te annuleren. Op het moment dat de tickets geboekt zijn, worden ze onmiddellijk en onomkeerbaar uit ons boekingssysteem verwijderd en kunnen ze niet meer in het systeem worden ingevoegd. De tickets kunnen daarom niet opnieuw verkocht worden via ons systeem.
kan ik mijn e-ticket laten scannen van een mobiele telefoon
Ja, dit is mogelijk. Zorg er dan wel voor dat er geen barsten in je scherm zitten en je je helderheid van je scherm hoog zet.
Wat houden early access tickets in?
Een early access ticket betekent dat je de zaal eerder in mag dan personen met reguliere tickets. Door gebruik te maken van early access tickets kun je de shows met de beste plekken meemaken
Wat is een Golden Circle?
Bij sommige evenementen worden er Golden Circle tickets aangeboden. De Golden Circle is een apart vak vooraan het publiek tegen het podium aan.
Welke support acts kan ik verwachten?
Support acts zullen bekendgemaakt worden indien mogelijk. Houd er rekening mee dat dit niet altijd het geval is. Ook kan het zo zijn dat reeds bekendgemaakte support acts nog veranderen.